Nytt skjema for arkivforespørsler

Vi har lansert et nytt skjema for håndtering av arkivforespøsler. Skjemaet skal gjøre det enklere for de som ønsker å låne arkivmateriale å komme i kontakt med oss, og det gir oss en bedre oversikt over alle henvendelsene som kommer inn.

Det nye skjemaet skal gjøre kommunikasjonsflyten mellom arkivbrukere og fagansatte i arkivet mer effektiv slik at vi kan bruke mer tid på å finne fram gode arkivklipp, og mindre tid på e-post. Vi håper skjemaet vil være en god digital løsning for arkivbrukerne. Skjemaet vil i første omgang bli innført i en prøveperiode, og vi tar gjerne imot konstruktive tilbakemeldinger slik at vi kan forbedre tjenesten. Tilbakemeldinger kan rettes mot Ranveig Aas. Her kan du teste den nye tjenesten!

Forrige
Forrige

Små og raske midler 4. tildeling, 08. mai 2024

Neste
Neste

Prosjektmidler 1. tildelingsrunde 2024